Sludinājumi: Reklāmas pakalpojumi

Ja jums jāpiestiprina reklāmas uz stabiem, žogiem un speciāliem dēļiem, pasūtiet reklāmas uzlīmēju tagad.

comment

Sludinājumi kategorijā: sludinājumu uzlīmēšana

Nav uzdevumu šajā kategorijā

Sludinājumu uzlīmēšana ērti un nav dārgi

Bukletu izplatīšana ir efektīvs reklāmas paņēmiens, kas, pienācīgi organizējot, var dot pietiekamu efektu. Nepietiek atrast pāris veicinātājus, izdrukāt skrejlapu apriti un pasūtīt tos izplatīt. Tas dos zināmu efektivitāti, bet tas nebūs pilnīgs.

Bukletu izplatīšanas organizēšana

Kādos gadījumos bukletu izplatīšana ir pamatota:

  • ja jums jāatstāj potenciālo klientu kontaktinformācija: uzņēmuma tālruņa numurs, atrašanās vietas karte utt .;
  • ja ir ērti izvēlēties mērķauditorijas pārstāvjus atbilstoši ārējiem raksturlielumiem;
  • kad nepieciešams organizēt reklāmas kampaņu pēc ģeogrāfiskā principa (piemēram, viena rajona vai apdzīvotas vietas iedzīvotāju starpā);
  • kad jums jāinformē auditorija un zīmols, produkts, akcijas, atlaides utt.

Bukletu izplatīšanas ilgums nav ļoti svarīgs rādītājs. Skrejlapu aprite ir daudz svarīgāka, jo atbilžu skaits tieši ir atkarīgs no izsniegto eksemplāru skaita. Izņēmums var būt ilgtermiņa akcijas: piemēram, nedēļa ar atlaidēm veikalā. Šajā gadījumā jums ir jāizdala skrejlapas visas 7 dienas, piesaistot tā saucamās klientu plūsmas.

Būtu jāsagatavo faktam, ka pat ar veiksmīgu organizāciju atdeve (pārveidošana) nepārsniegs 10%. Šis rādītājs tiek uzskatīts par veiksmīgāko, kā parasti, dati svārstās no 0,1 līdz 5%. Tomēr nav jēgas skaitīt reklāmguvumu pēc 1000 skrejlapu izplatīšanas. Reālus datus var iegūt, izplatot aptuveni 10–30 tūkstošu tirāžu (atkarībā no reklāmas kampaņas ģeogrāfijas).

Liela apgrozība nav vienīgais efektivitātes faktors. Pati brošūrai jābūt pievilcīgai un informatīvai (pretējā gadījumā tā vienkārši tiks izmesta, nelasot). Izplatīšanas vietai vajadzētu būt veiksmīgai - ar daudz cilvēku. Tajā pašā laikā svarīgs ir laiks. Īpaši efektīvāka tiek uzskatīta vakara sadale, jo no rīta cilvēki steidzas uz darbu, bet pēcpusdienā - biznesam.

Kam izdalīt skrejlapas?

Izplatīšanas pakalpojumus nodrošina organizatori. Šis darbs  nekvalificēts, tāpēc tiek uzskatīts, ka ir iespējams nolīgt skolēnus vai studentus, izvēloties tos, kuri piekrīt izdot lētāk.

Patiesībā daudz kas ir atkarīgs no projekta virzītāja - tam jābūt:

 

  1. Precīzi un godīgi - skrejlapu izplatīšana jāveic savlaicīgi un līdz galam, neizmetot daļu no iespieddarba.
  2. Nav uzmācīgs - ir svarīgi būt pieklājīgam un vienlaikus pamanāmam.
  3. Pievilcīga - skrejlapu izplatīšana tiek veikta labāk, ja veicinātāji ir ar labu izskatu un skaistā apģērbā (vai, alternatīvi, ar firmas zīmi vai aptinumu).
  4. Komunikatīvs - svarīga ir spēja atbildēt uz jautājumiem, pieklājīga komunikācija.
  5. Ātrs - vidējais veicinātāja ātrums ir 100-200 skrejlapas stundā. Balstoties uz to, eksperti aprēķina izplatītāju skaitu un aprites izplatīšanas laiku.
Pastāstiet par mums saviem draugiem
Gribat pildīt uzdevumus kategorijās Sludinājumu uzlīmēšana?