Pakalpojums: Organizators lielveikalam

Liels skaits profesionāļu ir gatavi darīt darbu tieši tagad. Veikt pieteikumu-tas ir bez maksas!

client

Labākie speciālisti pēc promoters lielveikalā

Даниэла С***

Latvija, Rīga
Здравствуйте. мне 10лет. Могу раздавать листовки и расклеивать объявления в Межапарке и в окрестностях.

Anzela T***

Latvija, Rīga

Anzela T***

Latvija, Rīga
Я делаю переводы с английского на русский и наоборот. Училась в Великобритании и жила там последние 15 лет. Могу переводить и современный язык и классический .
Увлекаюсь темой личностного роста, коучинга, прочитала 20 книг от Тони Роббинса, Тима Гровера, Керо Двек, Брене Браун и др. Могу легко составлять тексты на английском на эту тему или переводить их на русский.
Могу дать опыт в общении на английском языке на разные темы, очень помогает обрести уверенность в себе и не потерять навык владения языка.
Имею опыт в уборке помещений, квартир и домов. Делаю быстро и качественно.
Активно занимаюсь фитнесом, хожу и бегаю по 20 км в день, легко могу быть промоутером, пешим курьером или сопроводить вас в длительной прогулке по природе.
Больше всего люблю работать с людьми, долгое время была тургидом, поэтому с радостью буду участвовать в любом деле, где надо помочь или позаботиться о ком-нибудь.

Promoters lielveikalā ērti un nav dārgi

Profesionāls veicinātājs ir speciālists, kas atbild par augstas kvalitātes komunikācijas veidošanu starp uzņēmumu un patērētāju. Tas vienmēr jāatceras, izvēloties veicinātājus jebkurai darbībai - sākot ar skrejlapu izsniegšanu un beidzot ar produkta prezentāciju. Uzsvars uz “lētu darbaspēku” ir kampaņas liktenis neveiksmei, jo nekvalificēti virzītāji sabojās kampaņu un padarīs visas tās izmaksas neefektīvas.

Veicinātāju veidi

Lai veicinātāja izvēle būtu pareiza, sākotnēji jākoncentrējas uz reklāmas kampaņas veidu un šī speciālista nepieciešamo pakalpojumu sarakstu. Galvenie veicinātāju veidi ir:

  1. Organizators lielveikalā . Viņa uzdevums ir palīdzēt klientam izvēlēties produktu no produktu klāsta. Tajā pašā laikā jums uzmanīgi jākoncentrējas uz reklamēto produktu, sniedzot informāciju par zīmola priekšrocībām un vērtībām. Ir svarīgi spēt atrast efektīvus argumentus visiem pircēja iebildumiem un pārliecināt viņu iegādāties reklamētos produktus.
  2. Izplatītājs Ja veicināšana ir saistīta ar skrejlapu un citu reklāmas produktu izplatīšanu, tas ir pieprasīts. Slikts veicinātājs tos izdalīs visiem. Pieredzējis - izvēlēsies ieteicamās mērķauditorijas pārstāvjus. Šādu darbību efektivitāte būs jūtama.
  3. "Reklāma tiešsaistē." Efektīvs solis ir ģērbt veicinātāju atzīta zīmola firmas tērpā. Viņš var vienkārši staigāt pa ielām, piesaistot uzmanību, vai, efektīvāk, izplatīt reklāmas priekšmetus.
  4. Socioloģiskās aptaujas . Projekta virzītāju uzdevums šajā gadījumā ir veikt īsas intervijas un sastādīt ziņojumus, pamatojoties uz saņemtajiem datiem. Aptaujas tiek veiktas, lai izpētītu pieprasījumu, apmierinātību ar zīmolu un citas līdzīgas situācijas.

Kur nolīgt pieredzējušu vadītāju?

Ne visi var strādāt ar cilvēkiem - kaut arī organizatori neprasa īpašas zināšanas, tomēr izpildītājam obligāti jābūt standarta īpašību kopumam. Tas:

  • sabiedriskums un augstprātības trūkums;
  • patīkams izskats;
  • kompetenta un skaļa runa;
  • aktīvs temperaments;
  • atbildība;
  • punktualitāte.

Speciālists ar šādām īpašībām veiks efektīvu reklāmas kampaņu - viņš piesaistīs cilvēkus, bet nekaitinās viņus, atbildēs uz nepieciešamajiem jautājumiem, ieinteresēs, izraisīs vēlmi veikt nepieciešamās darbības (pirkt produktus vai pasūtīt pakalpojumus).

Vai jums ir nepieciešams pieredzējis vadītājs ar pierādītu pieredzi un pieejamiem pakalpojumiem? Ir vairāki veidi, kā atrast šādus speciālistus. Neuzticamākais ir meklēt reklāmas vai uzticēties apšaubāmām reklāmas organizācijām. Visdārgāk ir izmantot ievērojamu reklāmas firmu pakalpojumus. Optimālākais veids ir dažu minūšu laikā pašam atrast veicinātāju, izmantojot pakalpojumu AnyDo.lv. Tajā pašā laikā jūs varat izvēlēties speciālistu pārskatiem un vērtējumiem, piedāvāt savu pakalpojumu cenu un izslēgt visus riskus, pieņemot darbā mākslinieku.

 

Kā arī mūsu mājaslapā meklēja
  • Pasta ekspress piegāde

  • Auto izvēle

  • Ziedu piegāde mājās

  • Istabas ziedu piegāde

  • Nosūtīt vēstuli uz pasta nodaļu

  • Ziedu piegāde 24 stundas

  • Nosūtīt vēstules

  • Atrast kontaktpersonas

  • Atrast klientu masāžai

  • Liliju piegāde

  • Piena produkcijas piegāde

  • Uzdevumu izpilde

  • Pārtikas piegāde naktī

  • Orhidejas piegāde

  • Burgeru piegāde

  • Atrast klientu

  • Nosūtīt sūtījumu

  • Picas piegāde

  • Uzzināt, kas atrodas šajā adresē

  • Ievietojiet reklāmu savā automašīnā

Papildus varianti papildus darbiem
  • Kurjers ar auto

  • Zāļu piegāde

  • Preču piegāde no internet- veikala

  • Ziedu piegādes darbi

  • Stāvēt rindā

  • Dokumentu piegāde

  • Citi kurjeru pakalpojumi

  • Ziedu piegāde

  • Nepilns darba laiks ar savu auto

  • Kurjers ar savu automašīnu

  • Kurjers internet veikalā

  • Kurjera piegāde

  • Pārtikas un gatavu ēdienu piegāde

  • Kurjera pakalpojumi

  • Atrast

  • Kurjers šoferis ar savu mašīnu

  • Dāvanu piegāde

  • Paņemt un nosūtīt pa pastu

  • Nosūtīt ar vilcienu vai autobusu

  • Kurjers automašīnas kompānijā

Pastāstiet par mums saviem draugiem
Gribat pildīt uzdevumus kategorijās Promoters lielveikalā?